Verzend-, leverings- en retourbeleid Trichisboeken.nl

Bestellen

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee hoor, dat is niet nodig. Je kan naast het bestellen als geregistreerde klant ook bestellen als ‘gast’. Bij het afronden van je bestelling kan je eventueel wel kiezen voor ‘maak een account aan’. Bij je volgende bezoek hoef je dan je gegevens niet opnieuw in te vullen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan, stuur een e-mail naar info@trichis.nl en geef hierin aan wat je besteld hebt, je gegevens en je rekeningnummer. Of maak gebruik van het standaardformulier voor herroepen van de koopovereenkomst. Hebben we je bestelling nog niet verstuurd? Dan kunnen we deze annuleren. En het geld dat je betaald hebt terugstorten. Is de bestelling wel al verstuurd? Dan kun je deze terugsturen. Kijk hiervoor bij ‘ruilen en retourneren’.

Betalen

Je kunt bij Trichisboeken.nl op vier manieren betalen:

  1. Met iDEAL
  2. Creditcard
  3. Bancontact
  4. SOFORT banking

Via de site, in het bestelproces, kan je een van deze manieren kiezen.

Verzenden

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd voor bestellingen binnen Nederland is:

Brievenbuspost 1 – 2 werkdagen (PostNL bezorgt alleen van dins- t/m zaterdag)
Pakketpost        1 – 2 werkdagen (Pakketpost levert niet op zondag)

Dit zijn de standaard leveringstijden, maar we zijn hiervoor afhankelijk van de desbetreffende verzender.

Bestellingen gedaan voor 18.00 uur en betaald worden de volgende werkdag verstuurd.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aangekomen is?
Mocht je binnen 4 werkdagen niets hebben ontvangen, mail ons dan en wij kijken via Track & Trace waar je pakket zich bevindt.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Beschrijving
Gewicht
Prijs
Brievenbuspakje PostNL
tot 350 gr
€ 4,19 (mits passend door de brievenbus)
Pakketpost
Tot 2 kg
€ 4,91 (mits passend door de brievenbus)
Pakketpost
tot 20 kg
€ 7,00
Pakketpost
21 – 25 kg
€ 11,00

Kan je de bestelling op een ander adres (dan je eigen) laten leveren?
Ja dat kan. Bij je registratie kan je een ander afleveradres invullen dan je eigen (huis)adres. Je kan je pakketje dus op werk laten leveren of direct bij iemand anders thuis als het een cadeau is.

Ruilen en Retourneren

Kan ik een product retourneren?
Mocht je onverhoopt niet blij zijn met je aankoop, dan kan je het product binnen een periode van 14 dagen retour sturen. De retourzending dient z.s.m. en in ieder geval binnen 7 dagen te zijn aangemeld via info@trichis.nl.
De product(en) moeten compleet en ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. Stuur hiervoor een retourformulier + e-mail naar info@trichis.nl en geef aan welk product je terug wilt sturen.

De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, krijg je zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag (incl. de verzendkosten voor het ontvangen van het product) terug. Het is raadzaam om bij duurdere producten het verzekerd te retourneren, want kapot retour geleverde producten worden niet vergoed.

Je kunt het retourformulier hier downloaden.

Wat moet ik doen als een product beschadigd geleverd wordt?
Mocht er tijdens verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en het product is kapot of beschadigd, stuur ons dan even een mailtje, het liefst met foto van de schade, en we gaan het direct voor je oplossen. Mail naar info@trichis.nl.

Wat zijn jullie voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden vind je terug op de pagina ‘Algemene Voorwaarden’.

Waar kan ik terecht met een klacht?
Ben je niet tevreden over een product dat je bij ons hebt gekocht? Of met de afhandeling van je bestelling? Laat het ons dan weten via info@trichis.nl. Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.

Ik heb een vraag
Heb je een vraag waarop je het antwoord niet op de site kan vinden? Stel deze dan via het contactformulier link onderaan de website of stuur een mail naar: info@trichis.nl Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.