Welkom in onze webshop
Over de uitgeverij


goudsesingel 194
3011 KD rotterdam
(010) 477 85 25

rozenlaan 1
4835 PB breda
(076) 520 48 60



    Handboek eigenaarschap

    Handboek eigenaarschap

    Ontwikkelen bij anderen

    Drie jaar na zijn voorganger ‘Eigenaarschap’ verschijnt nu het ‘Handboek Eigenaarschap’.

    In dit boek schetst de auteur wat eigenaarschap wel is en wat niet, waarom het ontwikkelen van eigenaarschap zo belangrijk is en in deze tijden steeds belangrijker wordt. Modellen komen aan bod om op verschillende manieren te kunnen kijken naar je rol als ontwikkelaar van eigenaarschap. Daarnaast ruime aandacht voor technieken als het helpen maken van resultaat-beelden en het aangaan van het goede gesprek over gerealiseerde resultaten. 

    Dit boek is bedoeld als praktijkboek. Niet als alomvattende wetten en geboden, maar als teksten om door te lezen en in te bladeren. Verbindt de inhoud aan jouw praktijk, doe ideeën op, laat je inspireren, wees het er wel of niet mee eens, oefen er mee in jouw praktijk en spreek er over met de mensen om je heen. 

    Deel met:        |   Doorsturen
    auteur:Frans Wijngaarden, Stang Gubbels
    isbn:9789492881397
    genre:
    bindwijze:paperback
    aantal pagina’s:191
    afmeting:
    illustraties:ja
    verkrijgbaar:
    verkoopprijs:23,95

    Over de auteurs

    Frans Wijngaarden
    Frans Wijngaarden
    Frans Wijngaarden is managing consultant van Performance Matters. Hij heeft de afgelopen twintig jaar met directies en professionals gewerkt om hun performance te ontwikkelen, onder andere in China, de Verenigde Staten en een aantal Europese landen. Hij heeft zowel multinationals als grotere MKB-bedrijven uit een groot aantal verschillende branches in zijn klantenkring.
    Hij heeft zich gespecialiseerd in het begeleiden en ontwerpen van leerprocessen van leidinggevenden en professionals.
     
    Stang Gubbels
    Stang Gubbels
    Stang is conceptbedenker van de ‘stangmagazines’ en beeldend ontwerper
    Stang Gubbels (1966) is van huis uit illustrator en grafisch ontwerper. Hij werkt bijna altijd in opdracht van anderen: allerlei kleine en grote culturele instellingen en commerciële bedrijven. 
Gubbels’ achtergrond - hij studeerde grafische vormgeving aan de Academie van Beeldende Kunsten in Rotterdam - is duidelijk afleesbaar aan zijn manier van werken als illustrator: zijn potlood is een toetsenbord, zijn papier een monitor, zijn handschrift de stylering van het logo en het pictogram, zijn trademarks ‘vurigheid’, ‘vrolijkheid’ en ‘humor’. Soepele, stevige contourlijnen; monumentale indeling van het beeldmateriaal; helder en grootschalig kleurgebruik: duidelijk werk voor deze snelle tijd.

     
    Voor meer informatie zie www.stang.nl
    Deze website van Trichis maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie