![]() Uitverkocht |
KAAT
Met veel plezier maken we drie keer per jaar KAAT, het tijdschrift van het Centrum Beeldende Kunst in Rotterdam.
KAAT is het magazine dat kunst en economie in de stad verbindt. Het magazine toont hoe de creatieve economie functioneert en op welke manier je hieraan kunt deelnemen. Het blad is bedoeld voor iedereen die zich bezighoudt met kunst en economie, zoals de creatieven, ondernemers, kunstinstellingen en de overheid. Met het magazine wil het CBK zich vooral duidelijk profileren in de zakelijke markt en bedrijven tonen hoe zij deel kunnen uitmaken van die creatieve economie. Wie KAAT leest, weet wat er speelt op het gebied van kunst en economie in Rotterdam en welke rol het Centrum Beeldende Kunst daarin speelt. Het magazine heeft een heldere uitstraling, met veel diversiteit in de vormgeving maar ook een herkenbare lijn. We verzorgen de totale productie: concept, ontwerp, redactie, fotografie, vormgeving en druk. KAAT verschijnt drie keer per jaar in een oplage van 5.000 stuks en is voor € 7,50 verkrijgbaar in de Rotterdamse museumwinkels en bij boekhandel Selexyz Donner. |
Over de auteur![]() Michiel Houdijk is opgeleid tot journalist in Tilburg en werkte op de redacties van het Parool en Onze Wereld in Amsterdam voordat hij die stad inruilde voor Rotterdam. Hier ging hij in 1990 als copywriter aan de slag bij The Tree House van Ad. van Krimpen. Ad. leerde Michiel de kneepjes van het vak. Mooi kort en lang schrijven. Luisteren naar de opdrachtgever. Creatief tot de bodem gaan en met dé oplossing komen. En bovenal: geloof hebben in wat je doet. |